top of page

Спортивна Зала нашої мрії

Відкриття 1.10.19

Учні Центрально-Міський гімназії отримали оновлений спортзал. Ремонт в приміщенні провели вперше з дня заснування навчального закладу в 1940-х роках. Відзначили така подія спортивної лінійкою, парадом чемпіонів і смачним тортом. Виступами чемпіонок з фітнес-аеробіки, художньої гімнастики та спортивної акробатики відсвяткували відкриття оновленого спортзалу гімназисти. Серед глядачів теж багато призерів міських, всеукраїнських та міжнародних змагань. Хлопцям є з чим порівнювати новий спортзал, раніше на його місці був холодний, аварійне приміщення - за 80 років існування воно жодного разу не ремонтувалося.

«Раніше був гірше зал, набагато, але зараз ось став солідним. Мені подобається, я вважаю, що він ідеально підходить для тренувань і для виконання якихось фізичних вправ », - розповів п'ятикратний чемпіон Європи і чотириразовий чемпіон України з рукопашного бою, учень гімназії, Віталій Олійник.

Учні Центрально-Міський гімназії сильні і в командних видах спорту. Хлопцям вже не терпиться зіграти на уроці фізкультури в оновленому спортзалі в волейбол, баскетбол і футбол.

«Займаюся футболом вже протягом восьми років, вчора виграли чемпіонат району, і тепер вийшли на місто, будемо грати за свій район. Тренуємося на стадіоні «Спартак», за ним є гумове поле, там і тренуємося. Тут поки немає, зал ж ремонтували. Надали нам таку можливість, хорошу, велику, будемо займатися тепер », - розповів Максим Солдатов, гравець футбольної команди Центрально-Міський гімназії.

Тепер зал став яскравим, світлим і теплим. Преображення торкнулося і роздягалень, тренерської кімнати, сходи і коридори. Для дітей закупили новий спортивний інвентар, встановили сучасні шведські стінки з тренажерами. Все стало можливим завдяки старанням колишнього випускника Центрально-Міський гімназії, народного депутата VIII скликання Костянтина Усова. Парламентарій почав ремонт ще під час свого депутатства, а й після складання повноважень, вже в новому для себе статусі, продовжив масштабну реконструкцію.

«Хлопці, я, як і ви, займався в цьому спортзалі. Тоді він був зовсім іншим, ви пам'ятаєте його старим. І я не можу сказати, що в дитинстві мене це не влаштовувало. Мені подобалося в гімназії, і було добре тут. Я тоді не розумів і не замислювався, що спортзал і місце, де ми вчимося, де займаємося, тренуємося, повинні виглядати так, як зараз. Тепер я це розумію краще », - зазначив Костянтин Усов.

bottom of page